dinsdag 13 augustus 2013

Weer thuis…

Oh, wat zijn die laatste weken van de vakantie weer voorbij gevlogen en ooooh wat hebben we genoten. Het weer was natuurlijk geweldig en na een laatste prachtige zonsondergang was het toch echt tijd om huiswaarts te keren.

 

20130706_214106

 

En hoe geweldig een vakantie aan zee ook is het is toch ook altijd weer heerlijk om thuis te zijn. De tuin staat er ondanks de hete dagen prachtig bij. Alleen het gras is meer geel dan groen dus daar moeten we wel wat aandacht aan gaan besteden.

 

20130811_143732

20130811_143828

 

En als de wasmachine dan weer draait en manlief is aan het werk en de kinderen slapen nog wat uit (want die hebben nog een week vrij), zet ik me aan de tafel om  heel veel witte hexjes te gaan maken. De gekleurde bloemen zijn klaar en nu moet ik nog tig witjes gaan maken. Of ik dat erg vind?  Nee joh, helemaal niet zelfs. Ja…. ik heb het te pakken hoor dat…..

 

aug2013 004

aug2013 002

Quiltvirus!

Liefs, Ingrid.

7 opmerkingen:

  1. Welkom thuis lieve Ing, heerlijk hè, een fijne vakantie en dan weer lekker in je eigen huisje.
    Je quilt gaat supermooi worden...
    Liefs
    Er xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo genoten heb, Ingrid maar ook welkom terug! Ik moest eerlijk gezegd wel wennen hoor bij thuiskomst, ik had nog best een paar weken weg willen blijven ;-). Maar het houdt een keer op, ik had met vijf weken vakantie al niet te klagen. Ik vind quilts altijd zo mooi gemaakt, ben benieuwd hoe jouw quilt uiteindelijk gaat worden.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Lekker hè om dan weer thuis te komen, zo ervaar ik dat ook altijd en als dat geen goed teken is...? Je quilt gaat zeker weten prachtig worden en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat, maar dat laat vast nog even op zich wachten...
    Je tuin is ook nog heel erg mooi, ondanks de hitte...
    De bovenste foto vind ik super!!!
    Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zo opgeladen na een fijne vakantie weer thuis te komen en weer te genieten van je eigen huis!
    Succes met je quiltvirus, lijkt me erg leuk om te doen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vakantie is leuk, maar thuiskomen eigenlijk nóg leuker vind ik altijd. ;-)
    Je hebt het quiltvirus echt te pakken hé? Wat zien die onderste foto's er uitnodigend uit!!! Ik zou er zo mee aan de slag willen gaan hihihi.
    lieve groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay lieve Ingrid,

    Wat proef ik uit deze post toch een gelukkig en tevreden mens...!

    Ik geniet er altijd zo van hoe je alles beschrijft en hoe de dagelijkse
    en gewone dingen ons zoveel geluk geven..

    De eerst foto is geweldig !
    En de tweede foto ziet er zo uitnodigend en gezellig uit...
    wat een heerlijke hobby heb je toch meis...

    Ik wens je alle liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo'n leuke vakantie heb gehad Ingrid. Herkenbaar om weer in je gewone ritme te komen, heb ik ook last van hihi.
    Je bent alweer druk aan het handwerken, een heel karwei om zo'n quilt te maken.
    Die eerste foto is echt prachtig.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen