vrijdag 9 mei 2014

Genieten van zonnestralen

Regen...zon...jas aan... jas uit...trui aan...trui uit...buiten eten of toch maar binnen...verwarming aan of toch niet...snel een foto maken want de zon is er...weer een dikke donkere wolk...regen...naar binnen. Hondje uit laten met of zonder paraplu...straks op de fiets boodschappen doen of toch maar niet. Dit weer houdt je behoorlijk bezig zo haha... Ik geniet van dit typisch Hollandse weer. Alles bloeit en groeit heerlijk door deze regenbuien en zonneschijn. En de prachtige luchten die er nu zijn, zo mooi. Ik heb snel wat foto's gemaakt in de tuin want alles staat zo mooi in bloei. De klimhortensia moet ik volgende week niet vergeten want die staat echt op springen en is overladen met bloemschermen. Deze clematis vind ik ook zo mooi.







En dit is de kleine Sering. Hij blijft prachtig.








Op creatief gebied had ik even een dipje maar voorzichtig ben ik weer begonnen met iets kleins. Een lief stitchery patroontje van het internet. Hoop dit weekend ook weer met mijn Tilda stofjes te beginnen.




En met ons hondje Mia gaat het ook erg goed. Wandelen en rollen in het gras vind ze geweldig en 's nachts slaapt ze (na twee weken op onze slaapkamer) beneden in de bench (soms tot half 8), maar overdag ligt ze het liefst bij je op schoot. Hier ligt ze lekker bij onze dochter. Zo lief....


Fijn weekend.
Liefs, Ingrid.

5 opmerkingen:

  1. Het weerbeeld wisselt hier met de minuut...het ene moment komen de hagelstenen naar beneden en het volgende moment schijnt de zon. Het komt zoals het komt denk ik altijd maar ;-).

    Leuk dat jullie zo van Mia genieten!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ze schattig!!! Maar wel handenbindertjes wanneer ze nog zo klein zijn hé? ;-)
    Ja het is prachtig op het moment buiten. Alles zo mooi groen en heerlijk geurende bloemen overal. Je foto's zijn erg mooi hoor. Van de week zat ik iets te kijken op tv en toen ik ondertussen even naar buiten keek, was het ook zo prachtig. De lucht was donker maar toch scheen de zon van achteren op de bomen en die hadden zo'n mooie kleur toen! Ik dacht: 'zo even gauw een foto van maken'. Maar even later was het moment voorbij jammer genoeg.
    Je stitcherie is erg leuk... wat gaat het worden? Iets voor aan de muur?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Je hebt in ieder geval wel heel mooie foto's van je tuin kunnen maken. Wat een prachtige clematis. En die sering is een beauty. Leuk zo'n handwerkje, dat wil ik toch ook eens gaan doen... een stitchery borduren...
    Wat een schatje, Mia...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tuinfoto's Ingrid! Er valt nu zoveel te genieten in de tuin, iedere dag zie ik wel weer iets nieuws!
    Wat is Mia een leukerd, dat wordt lekker knuffelen op de bank met dit regenweer:)

    Fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Ing, wat een mooie foto's van je tuin , wat een prachtige kleuren, en dan die hommel....zo lief. Jullie Mia ziet er schattig uit. Dat dipje op handwerkgebied heb ik nu ook, zeg , in mijn geval, maar gerust een dip. Net zoals op bloggebied.....Maar goed eens komt het wel weer denk ik.
    Ik wens je een hele fijne en gezellige moederdag, ondanks de regen.
    Liefs en tot gauw,
    Dikke knuffel
    Er xxx

    BeantwoordenVerwijderen