dinsdag 19 januari 2016

Welcome friends and flakes...


 Mijn eerste berichtje sinds lange tijd. Sorry dat het hier zo lang stil was maar het was even nodig om een lange pauze te nemen.
Plotseling kreeg ik last van hartritme stoornis en een hoge bloeddruk, een erg vervelend gevoel kan ik je zeggen. En dus even verplichte rust en dan doe ik niets liever dan een handwerkje erbij pakken.
Ik maakte een klein winter quiltje en dit keer zelfs helemaal met de hand, geen machine kwam er aan te pas. Het duurde dan misschien wel iets langer maar dat geeft niet. Rustig werken aan iets geeft ook rust.






Ik doe het voorlopig nog even rustig aan en naast het handwerken word er ook elke dag gewandeld met ons teckeltje Mia. Wij hadden gehoopt op een flink pak sneeuw maar helaas is dit alles wat er gevallen is....bijna niks dus. Maar de winter duurt nog even dus we blijven hopen.






Tot de volgende keer, liefs Ingrid.

3 opmerkingen:

  1. Begrijpelijk dat je rustig aan doet, neem je tijd hiervoor!!
    Hier in het noorden is wel wat meer sneeuw gevallen en op dit moment komen er ook weer sneeuwvlokjes uit de lucht dwarrelen, op en top winters:)

    Beterschap!!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och lieve Ingrid, dat is even schrikken zeg als je hart
    opeens vreemd te keer gaat en je bloeddruk stijgt.

    Inderdaad heel begrijpelijk dat je het rustig aan doet,
    maar heel fijn dat je dan wel heerlijk op je gemakje
    kan handwerken.

    Het is echt een schattig winter quiltje geworden, en
    alles op de hand doen vind ik zelf eigenlijk altijd
    het leukste om te doen, op zich gaat daar al heel veel rust vanuit.

    Hoop van harte dat het inmiddels al weer wat beter met je gaat,
    misschien met ondersteunende medicatie. Zelf heb ik ook last
    van een hartritme stoornis en gebruik al jaren medicatie daarvoor
    en dat helpt prima kan ik wel zeggen.

    Pas maar goed op jezelf hoor meis, ik vind het fijn op
    weer eens een post van je te lezen en je lieve creatie's
    te bewonderen. Wij hebben hier ook niet echt veel sneeuw,
    het geeft altijd zo'n prachtig aanzien van de wereld.

    Wens je alle liefs toe.....

    Liefssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ing, dat is wel even schrikken. Doe inderdaad maar rustig aan hoor. Wat een beeld van een quiltje, ik ben er gewoon jaloers op....
    Liefs
    Er xx

    BeantwoordenVerwijderen