vrijdag 13 april 2018

April.....geniet maand.

Wat is het toch fijn om alles te zien veranderen in de tuin. Alles begint uit te lopen en de magnolia heeft volgens mij nog nooit zoveel bloemen gehad als dit jaar. Ik heb er al ontelbaar veel foto's van gemaakt. Maar goed ook want hoewel hij nog prachtig in bloei staat liggen er ook al heel veel bloemblaadjes op de grond. Van mij zou hij wel drie maanden in bloei mogen staan maar ik denk dat het eerder drie weken is helaas :(

Dit mooie bordje vond ik jaren geleden bij de kringloop en ik hoop er nog altijd meer van te vinden.











Ik heb van mijn verjaardagsgeld op marktplaats een mooie mountainbike gekocht en nu fiets ik minstens 3 keer per week in en rond Den Bosch. Wat is het toch een mooie stad en bij de Maas kom je helemaal tot rust. Heerlijk om zo een lang stuk over de dijk te kunnen fietsen.
En onderweg kom je zoveel moois tegen, zoals deze schattige lammetjes





Moeder schaap wilde ook best graag op de foto :)




En in huis heb ik ook weer wat leuke hoekjes gemaakt. Nu alle paastakken en eieren weer naar zolder zijn was het toch wat kaal hier en daar.  De fotocollage van mijn man en mijzelf in onze kinderjaren maakte ik een paar jaar geleden en nog steeds zo leuk om naar te kijken omdat onze jeugd zich elk jaar op dezelfde camping afspeelde.




En het lukte me om de afgelopen weken nog een stitchery te maken uit het boek An Angels Story van Anni Downs. Zo leuk om hier mee bezig te zijn.




Wens jullie allemaal een heel fijn weekend, het weer belooft weer fantastisch te worden, 
geniet ervan.

Liefs, Ingrid.