dinsdag 27 februari 2018

Winter wonderland tijd...


Het zonnetje schijnt uitbundig naar binnen en eindelijk voel ik me weer wat beter. De griep had ons stevig te pakken de afgelopen weken en helaas moest het hele gezin er aan geloven. Ik als laatste en hoewel ik af en toe nog vreselijke hoestbuien heb, is er eindelijk weer energie om iets te kunnen doen zonder dat het zweet je van de rug loopt bij elke kleine inspanning. 
En dus maakten we een wandeling hier vlakbij huis en het eerste kalfje lag al lekker uit de wind te genieten van de zon. 



 Er was net een verse baal hooi gebracht en daar werd lekker van gegeten door de andere koeien. Maar dit kleintje lag lekker uit de ijskoude oosten wind.






 Tijdens het wandelen om de plas zag je hoe het ijs zich had afgezet aan de takken en het riet in het water. Zo mooi....









Maar gelukkig ook wat lente in aantocht....



En binnen bloeit mijn eerst gekochte hortensia van dit jaar. Ik vind het geweldig dat ze al zo vroeg in het jaar te koop zijn. Ik weet nog dat je vroeger wel tot mei moest wachten voor de eerste hortensia's in de winkel te koop waren. 


De laatste weken heb ik niets maar dan ook echt niets op creatief gebied gedaan, ik had er gewoon de puf niet voor. Ja het was een heel vervelend griepje en het is lang geleden dat ik ook echt een paar dagen in bed heb gelegen met hoge koorts. Maar toen ik afgelopen dagen op zolder was (om alle was weer weg te werken), zag ik mijn Winter wonderland Quilt (top) hangen en toen begon het toch weer te kriebelen.










Er liggen nog heel veel yoyo's te wachten om rond deze quilt te worden vastgemaakt, dus jullie weten waar ik de komende weken mee bezig ga en hoop dat deze quilt dan ook echt een keer gedubbeld gaat worden en gequilt.


Ga de komende dagen ook weer veel teruglezen bij jullie want ik loop erg achter helaas....tot gauw!

Fijne week, liefs Ingrid.