woensdag 29 september 2010

Welkom...Welcome...

Welkom op mijn nieuw blog Muggensteekjes. Ik zal hier vooral mijn werkjes laten zien die met naald en draad of met de naaimachine tot stand komen. Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn en er gaat dan ook geen dag voorbij zonder een paar muggensteekjes! Veel kijk en leesplezier en om jullie een beetje nieuwsgierig te maken waar ik op dit moment mee bezig ben, hier alvast een foto.

Hello, welcome to my new blog 'Muggensteekjes'. Hope to show you lots of my creativity, mostly  made by hand or sewingmachine. I love being creative and everyday I make some little stitches. Hope you have lots of fun watching and reading my blog. To make you a little bit curious, this is what I work on right now.




Tot gauw, liefs Ingrid.
Hope to see you soon, hugs Ingrid.

6 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Ik denk dat ik ook eens opnieuw zal beginnen met 'muggensteekjes' ;)
    Je ziet, het werkt al 'aanstekelijk'!
    Mooi wat je nu aan het maken bent! Heb je dat patroontje dan zelf getekend of is dat zo gekocht of...?
    Heel leuke dingen ook in je sidebar! Ook allemaal zelf gemaakt?
    Ik word in elk geval al je eerste volger!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wou heel graag je eerste volger worden maar het wil niet lukken. Blogger pruttelt weer eens tegen!
    Kom later eens terug! Beloofd!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er al enorm gezellig uit, ben daarom direct je volger geworden en wacht met spanning op de dingen die komen gaan !!

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Derde keer goede keer, gelukt!
    Ik ben, weliswaar tweede ;) , volger!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. AAAAAHHHHHHH gil het uit hier! Oooohhh wat een mooie creaties van je lieve Ingrid echt TE GEK!
    Wat zien mijn oogjes daar, je maakt het hartje LEUK LEUK LEUK.
    En ook "Ingrid en Cindy" zijn hier te zien hahahah... wat GEZELLIG!
    Ook ik vond het bijzonder fijn je even (dat werd dus inderdaad een uur) te spreken en ik mail je nog even of het nog kan doorgaan (bellen vind ik leuker hoor hihi)
    Veel warme, lieve en vooral lekker in dit seizoen creatieve groetjes van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit doe ik nooit, alles terug lezen,..
    Heb heerlijk gelezen bij je en genoten!!
    Nu ga ik aan mijn vingerhoedjes werken en laat je met rust!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen