vrijdag 20 januari 2012

Tilda wintergirl...

Hallo allemaal, hier ben ik weer terug van weg geweest. Met gelukkig heel wat meer energie dan vorige maand toen ik er echt even helemaal doorheen zat. Maar nu is er weer energie voor tien en ben ik weer gezellig aan het fröbelen met mijn stofjes en naald en draad. Dit Tilda wintermeisje verlangt stiekem al heel erg naar de lente en heeft haar vrolijke roze-witte kleertjes aangetrokken. Maar ze weet ook dat het nog best lang duurt voordat het echt lente gaat worden en dus heeft ze zich lekker warm ingepakt met sjaal en muts.


Ze heeft de mooiste bloemen in huis gehaald zoals deze prachtige zachtroze primula zodat het binnen ook al wat lente-achtig oogt.


Maar ook deze hele mooie zijden magnolia takken die ze in een mooi wit vaasje heeft gezet. Ja, ze is helemaal in de ban van deze kleurtjes omdat die haar het meest aan de lente doen denken.


En nu ze zo gezellig op het tafeltje staat te dagdromen over de lente, droomt ze toch ook nog van een hele mooie witte wereld want dat zou haar winter toch wel compleet maken. Maar tot nu toe blijft het bij dromen want….


als ze nu naar buiten kijkt ziet ze allesbehalve dan een witte wereld maar tulpen en krokussen die hun kopjes al boven de grond steken.
Gelukkig hebben we de foto’s nog…. (hihi).



Kom vanaf maandag weer gezellig bijlezen op jullie blogs, dit weekend is nogal druk met allerlei (behang)klusjes in huis en bezoekjes aan familie waar ik nu al zin in heb. Wens jullie allemaal een heerlijk weekend.

Liefs, Ingrid.