zaterdag 4 februari 2012

Lieve hartjes in de winter...

Het was toch even schrikken toen ik vanmorgen de temperatuur zag, dit is toch wel heel koud zeg. Maar wat is het ook prachtig buiten. Nadat de mist was opgetrokken zag ik een strak blauwe lucht met heel veel rijp op de bomen. Lekker even naar buiten om foto’s te maken.







En vervolgens weer snel naar binnen om mijn lieve hartjes borduurwerk op de foto te zetten. Gisteravond maakte ik de laatste kruissteekjes van dit mooie borduurwerk waarvan ik het patroon vorig jaar op de handwerkbeurs kocht. En nu is hij af, ik vind hem zelf echt zo mooi geworden. Nu nog een mooie lijst eromheen maken en dan krijgt hij een mooi plekje in de keuken denk ik. Maar ik wilde het al graag aan jullie laten zien dus hier alvast wat foto’s.








Als hij echt helemaal af is en aan de muur hangt zal ik er nog een foto van maken en op mijn blog zetten. Een nieuw borduurwerkje is alweer in de maak en natuurlijk ben ik nog steeds met mijn winter wonderland quilt sneeuwpoppen bezig. Maar die foto’s bewaar ik voor een volgende post.
Veel winterplezier!
Liefs, Ingrid.



9 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    Het is vandaag inderdaad een prachtige dag, hier was geen mist dus we begonnen meteen met een strakblauwe lucht. Nu de zon weg is, is het meteen weer een stuk kouder!

    Veel plezier met je borduurwerk en een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig borduurwerk is dat geworden.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die bomen met rijp eraan, dat zie je niet zo vaak. Wat goed van je dat je dit prachtige borduurwerk helemaal af hebt gemaakt!! Het is een plaatje en zal erg mooi in je keuken staan. Fijne zondag. Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is flink koud hoewel het gelukkig niet zo koud aanvoelt als van de week toen het zo waaide.
    Je borduurwerk vind ik prachtig geworden!!! Zo lekker fleurig ook en ik ben nou eenmaal gek op hartjes. :-)))
    Ben wel héél benieuwd naar je sneeuwmannen hoor.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige winterplaatjes!! en hoe heerlijk is het om na zo'n koude winterwandeling dan lekker op de bank met een pot thee of warme chocolademelk te gaan zitten borduren, prachtig werk!!

    fijne dag en een lieve groet
    van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ingrid,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Over een gezellig blog gesproken, deze van jou liegt er ook niet om. Wat een hoop gezelligheid zeg. Borduurtjes, winterplaatjes, popjes en zelfs een patchblok. Heerlijk om te zien en te lezen.
    Ik ga je ook volgen want ik wil niks missen hoor.
    Veel succes met patchwork. Als je vragen daarover hebt mag je best aan de bel trekken hoor.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, wat een priegelwerk zeg, ik heb daar dus geen geduld voor. Maar mooi ismhet wel.

    Mooi werk groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this cross-stitch pattern, can you tell me who it is by? Your thread colours are lovely.

    BeantwoordenVerwijderen