zaterdag 26 mei 2012

Kort berichtje....


Mijn hortensia 'Endless summer' staat weer prachtig in bloei en ik hoop dat we dit jaar ook een eindeloos mooie zomer zullen gaan krijgen. Even alleen maar genieten van de mooie blauwe lucht en het warme zonnetje dat schijnt. Even geen zorgen aan je hoofd en alleen maar genieten.
Ik heb besloten om voorlopig even niet te bloggen... en hoop over een tijdje ook weer hier te kunnen genieten. Op dit moment gebeuren er te veel dingen (leuke en minder leuke) in 'real live' dus even een pas op de plaats nu.  Wens jullie allemaal heel veel zonneschijn toe en geniet ervan...tot over een tijdje.



Liefs, Ingrid.

5 opmerkingen:

  1. Die minder leuke dingen zijn je niet gegund, ik hoop dat wat dat betreft het zonnetje ook gauw weer gaat schijnen! Ik wens je ondanks dat een fijne tijd toe, natuurlijk hoop ik dat je toch weer eens van je laat horen (al is het maar even een heel kort berichtje)!

    Fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk krijgen de leuke dingen langzaam aan weer de overhand lieve Ingrid.
    Ik wens je veel sterkte om de minder leuke dingen een plek te geven.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon lekker gaan genieten van ik hoop een heerlijke lange zomer en dan kom je daarna gewoon weer heerlijk fris terug in blogland.
    Denk goed om jezelf.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid , Ik heb je blog weer eens een stukje terug gekeken , gezellig om te doen .
    Sinds onze renovatie en overwintering wil ik toch alles zoveel mogelijk terug kijken .
    Zag ook de letterbak met vondsten van je dochter , leuk hoor !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk gaat alles langzaamaan weer de goede richting op Ingrid! Geniet in elk geval van de zomer (ook al laat het zonnetje nog op zich wachten) en dan zien we je vast wel weer verschijnen!
    liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen