woensdag 29 augustus 2012

Snowmen in the sun…

Afgelopen zondag alle sneeuwman stitcheries van de Winter wonderland quilt aan elkaar genaait en er een strookje rode stof met witte stippen langsgezet. Nu ben ik de afgelopen dagen bezig geweest om met een ‘fly stitch’ de stitcherie blokken te omranden. Voor de foto maar even de sneeuwmannen in het zonnetje gehangen want het is zo heerlijk buiten.

009 006

Ben zo blij dat ik al zover ben, als de randen geborduurd zijn dan kan ik aan de blokken gaan beginnen die er omheen moeten komen.

007 008

Gezellig ook dat we op dit moment heel veel vlinders in de tuin hebben. Ze vliegen af en aan naar de pruimenboom van onze buren waar de vele overrijpe pruimen een echt feestmaal voor ze is.

004 P9110031

Heb de quilt  ‘s avonds natuurlijk heerlijk op mijn schoot liggen om de nodige steekjes te zetten. Kan ik gelijk mijn nieuwe aanwinst laten zien. Twee hele mooie kussens van Claire & Eef.  Ik was laatst namelijk bij de intratuin om een bolchrysant te kopen voor bij de voordeur en toen zag ik een hele afdeling met Claire & Eef spulletjes. Tja en deze kussens kon ik gewoon niet weerstaan…zo mooi.

010 011
   

En ook nog twee kleine varens gekocht voor in de erker aan de voorkant van ons huis.

013

Zo en nu ga ik lekker in de tuin zitten om nog wat steekjes te zetten, heb vanmorgen al 350 Ikea gidsen rondgebracht (pffft) dus nu mogen de voetjes omhoog.

012

 

Fijne zonnige dag nog, liefs Ingrid.