zondag 12 mei 2013

Fijne moederdag (en een blogpauze).

Na een heerlijke meivakantie is het nu toch echt de laatste dag, en wat voor een dag. Een geweldig zonnige moederdag en ooh wat ben ik verwent door mijn schatten. Maar eerst laat ik jullie even zien wat ik in deze vakantie o.a. heb gedaan. Het grote ABC avontuur, heel veel steekjes heb ik met veel plezier gemaakt en het resultaat vind ik echt zo mooi geworden (al zeg ik het zelf).
20130512_130226
20130512_130305
20130512_130132
Nu nog even bedenken hoe ik het echt ga afmaken, inlijsten of een klein quiltje…. mmmh nog niet over uit maar het zal wel goedkomen.
Vanochtend werd ik enorm verwent want kijk maar eens…ik kreeg prachtige borden van Claire & Eef en een kop en schotel. Ook nog een beetje voor mijn verjaardag in maart maar dit vier ik pas in de zomervakantie gelijk met mijn man’s verjaardag. Dit servies wil ik heel graag gaan sparen en dit is echt een fantastisch begin. Ook kreeg ik nog een hele mooie pen met mijn naam erop, ( zou het iets te maken hebben met het feit dat ik nooit een pen kan vinden in huis als ik er één nodig heb??? hihihi…).
20130512_130354
20130512_130404
20130512_130429

En deze geweldige patronen bestelde ik bij Greta van Poppedijne Wolvilt. De patroontjes zijn van Atelier Duimelotje en ik vind ze zo schattig. En nu mijn borduurwerk af is heb ik weer gezellig iets nieuws te fröbelen.
20130512_131225
20130512_131252 20130512_131303
20130512_131317 20130512_131332
Ik wil jullie nog een geweldige moederdag wensen voordat ik een blogpauze inlas. Ik was de laatste weken al niet zo actief met mijn blog en aan jullie mooie posten lezen kwam ik helemaal niet toe. Een vervelende ontsteking in een nekspier gooide behoorlijk wat roet in het eten en ooh wat ben je dan beperkt in je bewegen en doen. Nu gaat het wel weer beter gelukkig maar ik wil toch even een pauze inlassen.
Ik wens jullie mooie zonnige lente en zomerdagen toe en geniet van alle kleine dingen om je heen.
Liefs, Ingrid.

7 opmerkingen:

  1. Oh Ingrid, je bent inderdaad heerlijk verwend hoor.
    Wat een prachtig servies ga je sparen. Het begin is er.
    En je hebt niks teveel gezegd over je borduurwerk hoor. Het ziet er fantastisch uit.

    Geniet van je blogpauze en ook van de zomer.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je zo verwend bent, je hebt mooie cadeaus gekregen. Ik vind je ABC erg mooi geworden, ik heb er het geduld en de goede armen niet voor (RSI).

    Geniet van je blogpauze al hoop ik dat je niet ál te lang weg blijft hoor ;-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Wat is je borduurwerk mooi geworden joh, en je nieuwe handwerkjes zullen ook prachtig gaan worden. Ik vind dat servies ook ontzettend mooi, leuk dat je daar alvast een mooie start van hebt gekregen nu...
    Beterschap met je nek en geniet van je pauze, heerlijk op z'n tijd hoor...
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je heerlijk verwend Ingrid, wat een mooie start van een nieuw servies. En wat is je borduurwerk prachtig geworden, ben benieuwd wat je ermee gaat doen ingelijst of...
    Maar denk eerst maar goed om jezelf meis, wat vervelend zo'n ontstoken nekspier. Beterschap en ik hoop stiekem toch weer tot gauw.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen lieve Ingrid,

    Meisje wat een prachtig borduurwerk heb je
    gemaakt...die kleuren zijn ook zo warm en sprekend.

    Ja en dan jouw moederdag kadootjes...wat
    is dat servies prachtig zeg!
    Dat past helemaal bij jou...wat super tof !
    En die pen, met jouw naam..mhhhmm, zou het
    soms een hint zijn haha...
    Ik ben helemaal weg van die schattige kleine diertjes,
    die je gaat maken,heerlijk met een mandje op schoot
    met je spulletjes erin, en dan lekker in de tuin bezig zijn.
    Heerlijk he meis?

    Ik snap helemaal dat je een blog pauze gaat inlassen..
    vooral met die pijnlijke nek spier...
    Denk maar goed aan jezelf..en geniet van de aankomende zomer.

    Ik hoop je dan weer te gaan zien..

    Dag lieverd, ik wens je alle goeds en liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ingrid, wat is je merklapje lief en mooi geworden, echt een schatje..Ik kan me voorstellen dat je even een pauze inlast...ook ik ben op dit moment niet zo aktief, maar dat maakt niets uit, we komen vanzelf weer terug ...
    Geniet van je pauze en sterkte met het nekje..
    Liefs en tot gauw
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw wat een leuke muizen!!
    Ik houd van muizen,...

    BeantwoordenVerwijderen