woensdag 19 oktober 2016

Tilda popje

Het is weer even geleden sinds mijn laatste bericht. Er komt soms zoveel op je af dat je af en toe even op de rem moet gaan staan. Maar eindelijk heb ik weer de tijd en zin gevonden om met wat handwerkjes bezig te zijn en ook heb ik (eindelijk) Instagram ontdekt. Erg leuk maar ook best wennen. Dit is het laatste wat ik gemaakt heb, een Tilda popje. Misschien wel geïnspireerd door al die leuke bak series op tv. Heel Holland bakt en Great British bake off zijn hier echt favoriet.











En natuurlijk geniet ik ook van deze prachtige herfstmaand, hoewel het nu met 'bakken' tegelijk naar beneden komt vallen. Gelukkig heb ik al heel wat foto's gemaakt toen het nog zonnig was, onder andere deze.



Wens jullie allemaal een fijne dag en je bent natuurlijk ook van harte welkom op Instagram 

Groetjes en liefs Ingrid,