zondag 30 oktober 2016

Tilda quilt in rood, wit en rose

Ik ben weer begonnen mijn Tilda quilt af te maken. Het is wel een heel andere versie dan het orgineel maar dat vind ik juist het leuke ervan. Iets maken helemaal in je eigen smaak van kleuren en stoffen is gewoon heerlijk om te doen.


De huisjes zijn van vilt.


En de bloemen zijn yoyo's (ik geloof tenminste dat ze zo heten?).


En omdat ik andere stofjes gebruik kun je niet alle stitcheries maken omdat ze dan gewoon niet te lezen zijn dus maakte ik kleine plantjes en maakte de stitcheries op een andere plek in de quilt.


Zoals hier op een wit stofje maar dan wel weer met blaadjes van vilt er omheen.





Dit is hoe ver ik nu ben. De eerste twee rijen zijn klaar. Vandaag lekker aan de tafel verder met deze quilt en ondertussen met een half oog naar het schaatsen kijken op tv. Maar als het heel mooi weer wordt net als gisteren gaan we ook nog lekker wandelen met de hond bij de Maas.



Een fijne zonnige zondag allemaal.
Liefs, Ingrid.