woensdag 14 december 2016

Bijna klaar

met de voorbereidingen voor kerst. De boom staat er weer mooi versierd bij met nieuwe lampjes en pastelkleurige ballen en belletjes. Her en der staan wat sneeuwpopjes in huis en de kerststal staat mooi te zijn op een klein tafeltje. Gezellig....




Mijn 'Antoinette' is ook bijna klaar. Helemaal onderaan de lap ben ik nu aan het borduren. Ben zelfs al het hoekje om links onder. Ik merk dat ik er steeds langzamer aan werk omdat ik eigenlijk nog niet wil dat hij bijna af is, gek hoor.






Zo ziet hij er nu uit, groot hè... ik vind hem zo mooi en hierna ga ik vast nog een groot borduurwerk zoeken.



Ook 2016 komt langzaam maar zeker tot zijn einde. Wat is dit jaar ook weer voorbij gevlogen maar dat zeg ik volgens mij ieder jaar haha. Wat ik volgend jaar met mijn blog doe en met instagram weet ik nog niet. Ik blog al erg weinig de laatste tijd en hoewel ik pas ben begonnen met instagram is het ook wel erg tijdrovend. Heel mooi wat je allemaal voorbij ziet komen maar het is ook erg veel en voor je het weet ben je weer een uur verder met alleen maar op je telefoon kijken.  Misschien maar eens een jaartje overslaan en kijken of ik ook zonder kan, het zou wel meer creatieve tijd opleveren.
Ach, we zien wel wat het nieuwe jaar ons weer brengt, ik ben toch al niet zo goed met goede voornemens.....




 Ik wens jullie nog een mooie decembermaand, geniet met elkaar van alle mooie momenten.
Liefs, Ingridxxx.

4 opmerkingen:

  1. Ingrid, wat is die merklap prachtig aan het worden. Echt een juweeltje. En je overige decoraties zien er ook heerlijk uit in je huis.
    Ik snap je dilemma met IG en bloggen. Zelf ga ik binnenkort een weekje niet op IG en niet of facebook, zodat ik me weer eens lekker op het bloggen kan storten. Eens kijken hoe dat werkt.
    Ik wens jou ook een heerlijke decembermaand.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ingrid,

    Wat is de Antoinette toch een PRACHTIG borduurwerk, ben er helemaal verliefd op, lijkt me ook best heel gek om er aan te werken nu het bijna voltooid is. Maar net wat je schrijft er zal vast weer een nieuwe uitdaging zijn voor een volgend GROOT object.

    Je hebt dus al een gezellige kerstsfeer in huis is dat zo'n schattig broodmannetje die ik zie glimlachen tussen de rode besjes?

    Ben benieuwd wat je gaat doen volgend jaar met je blog en andere media waar je mee bezig bent. Zelf hou ik het alleen bij bloggen, vind ik veel persoonlijker dan Facebook, Instagram of wat dan ook. Maar als je meerdere dingen bij houd gaat daar zeker veel tijd in zitten. Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt dat is het belangrijkste.

    Wat me trouwens opvalt dat ik hier bij jou aan de rechterkant bij de blogs die je volgt dat ik daar helemaal niet bij sta, snif, snif, haha.

    Lieverd, ik wens jou ook een fijne decembermaand toe, deze maand geeft toch altijd een speciaal gevoel van saamhorigheid.

    Veel liefsssssssssssssssssss
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik hebn je nog maar net ontdekt ... (o)
    dan kun je toch eigen-lijk ... niet stoppen ;o)
    toch ...
    Leuk je kerst ( met rode letters en borduur) blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een klus om zo'n prachtig borduurdoek te maken, ik kijk altijd met veel bewondering naar zulke mooie resultaten.

    Ik blog ook niet veel meer, maar aan stoppen denk ik absoluut nog niet. Ik merk namelijk dat ik het vaak heel handig en ook leuk vind om bij mijzelf terug te kijken, dus ik doe ook mijzelf een plezier met mijn naslagwerk. En hoewel ik ook actief ben op IG, vind ik bloggen nog steeds het leukst om te doen.

    Fijn weekend nog! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen