donderdag 6 oktober 2011

Hello and a warm welcome.



Hallo allemaal, en welkom op mijn blog Muggensteekjes.
Ik ga deze blog nieuw leven inblazen en zal het hier vooral hebben over mijn creatieve hobbys.

Een droom van mij is om nu eindelijk eens te leren Quilten en nu ik wat meer tijd over heb overdag omdat beide kinderen nu op de middelbare school zitten ga ik die droom toch maar eens proberen om uit te laten komen.
Ook een eigen atelier op zolder is een grote wens en ik ben al druk bezig om ook dit project te verwezelijken.

Met  een prachtige quilt ben ik al een tijdje bezig namelijk de Winter Wonderland Quilt. De eerste stitchery is bijna af en oooh wat word het mooi.




Ook het boek An Angels story heb ik al een tijdje in huis maar als beginnend quiltster is het nu vooral zaak om stofjes te gaan verzamelen want de voorraad is om dit moment bijna nul komma niks haha.
Ook dit prachtige boek wat ik vorig jaar met kerst van mijn schoonzusje kreeg staat boordevol moois.








Hier word je toch helemaal blij van!!!!

Nou meiden, ik hoop dat jullie me hier gaan volgen en dat deze blog ook gaat uitgroeien tot iets moois.

Het is nu echt herfst-achtig buiten, ideaal weer om op zolder bezig te zijn en met stofjes natuurlijk.
Wens jullie een heerlijk weekend,
liefs, Ingrid.