donderdag 26 april 2012

Another stitchery (almost) finished.

Hallo, hier ben ik dan weer eens met een update van mijn quilt in wording. Er is weer een stitchery (bijna) af en deze was de grootste van de quilt. Ik vind ze nog steeds zo schattig die sneeuwpoppen.



Er zitten weer heel wat muggensteekjes en vele uurtjes werk in maar ik blijf het ontzettend leuk vinden om te doen. Nog een paar sneeuwvlokken en dan is deze stitchery ook af.





Zien jullie ook hoe mooi de hortensia's erbij staan in de vensterbank, zal er ook maar even een foto van maken want het blijft mijn lievelingsplant.


Van een tante kreeg ik dit kleine boekje en je begrijpt dat ik hier ontzettend blij mee ben, er borrelen al weer heel veel ideetjes naar boven als ik hier doorheen blader.





Zo, nu ga ik weer gauw aan het werk want de meivakantie staat voor de deur en daar gaan we eens heerlijk van genieten aan zee. Er moet nog een hoop gewassen en gestreken en ingepakt worden. En vanavond komt jongste terug van haar kampweek met school. Vier dagen Terschelling...(ja moeders had het er maar moeilijk mee de afgelopen dagen) ben benieuwd hoe ze het heeft gehad daar....vast fantastisch!  Allemaal een hele fijne Koninginnedag en meivakantie!


Lieve groetjes, Ingrid.

6 opmerkingen:

  1. Ha Ingrid,
    Wat een super leuke afbeelding zeg ik ben benieuwd hoe het geheel gaat worden! Die twee op de slee wat is dat een prachtig plaatje!
    Ennuh jou jongste op Terschelling mijn jongste in Zweden 2 weken karwei vanuit haar opleiding bos en natuurbeheer! waah wat duurt dat lang hé blijft toch lang ook al is ze 18. Ze belde nog even tussen neus en lippen door dat ze deze zomervakantie daar gaat werken! Tjaaah loslaten hoe doe je dat! Nou geen probleem dat doen ze zelf~! uhhhh vinden ze zelf dan hé leuk bericht hoezo!! hihi nee hoor ik ben ape trots op haar dat ze als enige meisje met 30 jongens haar dame staat en als enige werk aangeboden krijgt.
    Nou dat was me wel een verhaal hé! Meid geniet van jou jongste als ze weer terug is! Fijne vakantie
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig borduurwerk Ingrid. Ben benieuwd hoe het wordt in het geheel.
    Hele fijne vakantie gewenst.
    Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er geweldig uit zeg, je doet het ook heel nauwkeurig...als je zou zeggen dat het drukwerk was zou ik het ook geloven!

    Wat lekker dat jullie naar zee gaan...dat is altijd goed! Jammer genoeg wonen we er ver vandaan, anders zou ik er ook vaak komen! Veel plezier!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze ook weer práchtig Ingrid!!! Heb je ook al iets gedaan aan de patchwork sterren van de rand of doe je dat wanneer de stitcheries klaar zijn?
    Het boekje is ook ontzettend leuk!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay meisje,

    Ohhh...wat kun je toch prachtig borduren....wauw wat verfijn en prachtig wat jij maakt.
    Ja en dan dat boekje van je tante met die schattig patroontjes erin ..gewoon SUPER..
    Ik snap heel goed dat het flink gaat borrelen bij jou hhihihi...

    Dag meisje ik wens je en heerlijk wee-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Ingrid,

    Ik vind je stichery helemaal geweldig en heb eigenlijk een brutale vraag maar ik zou heel graag willen weten waar ik het patroon kan kopen.
    Alvast bedankt voor het antwoord en nog een hele fijne zondag.

    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen