zondag 4 januari 2015

Happy 2015!












Een gelukkig, gezond en creatief 2015 allemaal. Het jaar 2014 laten we snel achter ons want hoewel er mooie momenten waren, waren er ook veel verdrietige momenten en daarom kijken we nu niet meer terug maar vooral vooruit. 2015 ligt voor ons en we gaan er een mooi jaar van proberen te maken. Het bloggen zal langzaam maar zeker ook weer leven worden ingeblazen en op creatief gebied ben ik weer met iets leuks bezig. Een lief klein stitchery project van een lief sneeuwpopje.
En daar zit ik nu gezellig mee op schoot, een heerlijke zondag allemaal.

Liefs, Ingrid.

8 opmerkingen:

  1. Ik wens jou ook een gezond 2015 met vooral heel veel mooie momenten en veel creativiteit. Gezellig dat je wat vaker een post gaat plaatsen!

    Een fijne zondag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gelukkig en gezond 2015 voor jullie lieve Ingrid. Ik hoop dat het een superjaar gaat worden. En ook ik ga proberen wat meer te bloggen :)..
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Ik wens jou ook een heel mooi, gelukkig en vooral gezond 2015 toe.
    Je stitcherie wordt heel erg leuk zeg, ik heb het stitchen ook ontdekt, en al twee heel kleine sneeuwpopjes gedaan...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty little floral garland dear Ingrid! I loved every photo of the little blossoms.
    I hope you have a wonderful New Year!
    sending many hugs to you...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook een fantastisch nieuw jaar gewenst lieve Ingrid. Zo te horen viel 2014 niet mee voor je en ik hoop echt dat je dat alles achter je kunt laten en het je dagelijks leven niet zal beïnvloeden.
    Leuk om hier de sneeuwpop te zien van de winterwonderland quilt. Zoals je weet ben ik ook gek op deze quilt en ik ben er een paar weken geleden ook aan begonnen.... héél toevallig precies met het blok jij nu laat zien. En óók in het blauw!!! Het heeft heel wat hoofdbrekens gekost hoor, want ik vind hem ook zo mooi in het rood. Maar ja... blauw is nou eenmaal mijn kleur en rood heb ik eigenlijk niet in de kamer dus zou een rode quilt toch minder mooi staan dan een blauwe.
    Wat een leuk werk is het hé? :-)))
    Tot blogs! (jaja, ook ik heb het voornemen nou toch eens wat vaker berichtjes te plaatsen)
    Liefs, Jolanda ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om je creatieve blog weer terug te zien, voor jou ook de allerbeste wensen in dit nieuwe jaar en heel veel tijd voor creativiteit xxx
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Ingrid voor je lieve reactie op mijn blog,
    we gaan weer met frisse moed beginnen aan een mooi
    nieuw jaar, en hoop dat 2015 in alle opzichten
    een positief jaar voor je zal worden!!!!!

    Net zie ik dat ik helemaal niet meer bij je volgers sta???
    begrijp daar niks van maar meld me gewoon weer opnieuw aan.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh vergeet ik nog te zeggen hoe mooi en lief
    ik je stitchery van het sneeuwpopje vind,
    TOP!!!

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen