maandag 16 maart 2015

16 maart....mijn verjaardag


Vandaag ben ik jarig, 47 alweer....waar blijft de tijd.
De foto is gemaakt in 1971, ik werd toen 3 jaar. Ik vind dit nog steeds zo'n schattige foto met dat feesthoedje op.


Zondag vierde ik mijn verjaardag met ons gezin, mijn ouders en mijn schoonvader.
Mijn man had een heerlijk buffet gemaakt en iedereen zat heerlijk te smullen. Ik ben ook enorm verwent met wel 3 hortensia's, twee roze en een blauwe. Twee prachtige lantaarns en heerlijke douche producten en een lunch bon.  Het was echt een supergezellige dag en ik heb zooo genoten.

Iedereen bewonderde mijn 'Antoinette' die ik in het oud roze met rode accenten aan het borduren ben. Ja, ik heb de knoop nu echt doorgehakt en wil jullie erg bedanken voor jullie lieve adviezen.






Het DMC garen heb ik op een klosje gewikkeld om er gemakkelijk een draad af te kunnen knippen, het schaartje past er mooi bovenin. Ik zit anders zo snel in de knoop. 



Het lint kocht ik laatst bij een grote stoffenwinkel en mijn oog viel meteen op deze rode konijntjes, zo lente-achtig en schattig.


Tot nu toe heb ik dit geborduurd aan de 'Antoinette'  en het is nu al verslavend merk ik. Elk vrij minuutje ga ik even zitten met dit mooie handwerk op schoot, heerlijk ontspannen met naald en draad.


De komende tijd zal ik me niet vervelen, ik moet alleen niet vegeten ook met mijn kleine blauwe borduurtjes verder te gaan voor de letterbak. Ik heb er nog één bijgemaakt afgelopen week maar die laat ik een volgende keer zien.



Ik wens jullie een fijne week, het belooft heerlijk lenteweer te worden, mmmh...
.....genieten maar.

Liefs, Ingrid.