maandag 16 maart 2015

16 maart....mijn verjaardag


Vandaag ben ik jarig, 47 alweer....waar blijft de tijd.
De foto is gemaakt in 1971, ik werd toen 3 jaar. Ik vind dit nog steeds zo'n schattige foto met dat feesthoedje op.


Zondag vierde ik mijn verjaardag met ons gezin, mijn ouders en mijn schoonvader.
Mijn man had een heerlijk buffet gemaakt en iedereen zat heerlijk te smullen. Ik ben ook enorm verwent met wel 3 hortensia's, twee roze en een blauwe. Twee prachtige lantaarns en heerlijke douche producten en een lunch bon.  Het was echt een supergezellige dag en ik heb zooo genoten.

Iedereen bewonderde mijn 'Antoinette' die ik in het oud roze met rode accenten aan het borduren ben. Ja, ik heb de knoop nu echt doorgehakt en wil jullie erg bedanken voor jullie lieve adviezen.






Het DMC garen heb ik op een klosje gewikkeld om er gemakkelijk een draad af te kunnen knippen, het schaartje past er mooi bovenin. Ik zit anders zo snel in de knoop. 



Het lint kocht ik laatst bij een grote stoffenwinkel en mijn oog viel meteen op deze rode konijntjes, zo lente-achtig en schattig.


Tot nu toe heb ik dit geborduurd aan de 'Antoinette'  en het is nu al verslavend merk ik. Elk vrij minuutje ga ik even zitten met dit mooie handwerk op schoot, heerlijk ontspannen met naald en draad.


De komende tijd zal ik me niet vervelen, ik moet alleen niet vegeten ook met mijn kleine blauwe borduurtjes verder te gaan voor de letterbak. Ik heb er nog één bijgemaakt afgelopen week maar die laat ik een volgende keer zien.



Ik wens jullie een fijne week, het belooft heerlijk lenteweer te worden, mmmh...
.....genieten maar.

Liefs, Ingrid.


11 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, Ingrid!
    Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!
    Je borduurwerk is prachtig. Nu je de knoop hebt doorgehakt, zal je ook "rustiger" zitten werken!
    Heel veel plezier ermee, evenals met je letterbakborduurtjes!
    Een mooie zonnige week gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Ingrid. Leuk dat je zo in het zonnetje bent gezet en genoten hebt van een heel gezellig weekend.

    Het borduurwerk ziet er al prachtig uit!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van hate gefeliciteerd , je bent lekker verwend en je Antoinette wordt toch wel erg mooi hoor !Ik ben aan het 5 de alfabet bezig, maar borduur er steeds weer nieuwe werkstukjes tussendoor ....
    Handig om het op een klosje te rollen ik maak er zelf grote kaartjes voor.
    Fijne week , lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Ingrid! Fijn dat je een heerlijke verjaardagsfeest hebt gehad en vandaag kwam de zon je ook nog feliciteren:)
    Je borduurwerk wordt prachtig!

    Fijne lenteweek,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een lieve foto Ingrid, jij als klein 3 jarig meiske
    met dat schattige feesthoedje.Waarschijnlijk ook de schoentjes
    van jezelf die je in die tijd hebt gedragen.

    Heel hartelijk gefeliciteerd lievred, en fijn te lezen dat het een
    zeer geslaagd verjaardagsfeest is geweest, en je bent ook
    'heerlijk verwend als ik het zo lees.
    En dan je lief die een heerlijk buffet heeft samengesteld, jammie....
    wat wenst een mes nog meer, heerlijk allemaal.

    Je Antoinette wordt fantastisch mooi, en wat ga je snel.
    Heel verslavend zoiets hé je zou er denk ik wel continue
    aan willen werken.

    Wat lief dat mooie kant en dat schattige konijntjes band.
    Je borduurgarne op een klosje vind ik eenheel goed idee,
    en het staat ook nog eens een stuk leuker dan op kaartjes.

    Wens je nog een fijne avond verder want je bent uiteindelijk
    vandaag jarig, er zullen vast nog wel lekkernijen op tafel staan, haha.

    Wens je een fijne week toe,
    en veel succes met de borduur vorderingen.....

    Liefs
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie een heleboel taalfoutjes, SORRY................
      ik tik gewoon veel te snel...

      Verwijderen
    2. Vind ik helemaal niet erg hor Josephine, ik geniet altijd enorm van je lieve reakties.

      Verwijderen
    3. hihi, nu maak ik zelf ook een foutje.....

      Verwijderen
  6. Prachtig borduurwerk!
    Heel veel jarigen in maart, ook ik ben 16 maart jarig ;-)
    46 jaar geworden.
    Als nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh nou heb ik helemaal je verjaardag gemist! Alsnog van harte gefeliciteerd hoor!! Ik ben blij te horen dat je het zo gezellig gehad hebt en je bent ook heerlijk verwend lees ik. Leuk ook die lunchbon... kun je later nog eens heerlijk genieten.
    Je Antoinette wordt mooi zeg!! Prachtig die rode accentjes die je erbij borduurt. Héél goed gekozen!
    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You make the loveliest things Ingrid. I always love seeing what you have been working on!!! I am always excited to see your next project, because I know it will be beautiful :)
    I am so glad to read that you had a Happy Birthday my dear and so glad you spent it with your sweet family.
    sending hugs...

    BeantwoordenVerwijderen